Friday, December 2, 2011

aku manusia normall.

aku seorang student yang normal. yang selalu fikir buku apa nak bawak balik time cuti nanti. before cuti dah rancang hari ni nak belaja itu,hari tu nak belajar ini. tapi lepas seminggu bercuti, buku masih tersimpan rapi dalam beg, yet tak disentuh. lepas seminggu jugaklah semua nak tweet yang semua tak study lagi. kalau kau perangai macam ni,yeah kau normal jugak.

aku juga seorang remaja yang normal, jam dekat pukul 3 tapi boleh online lagi atas katil. bukak fb, bukak twitter,bukak blog, ohh itu normal. menyinggah dari blog ke blog, mengetweet ape yang patut. tapi kalau kena stay up untuk asignment sampai pukul 3pagi, itu gilaaaa. mata memang dah takleh bukak, tangan terketaq-ketaq sebab ngantuk gila vavi.

aku perempuan normal. yang akan duduk statik depan almari selama 5minit sbelum bersiap nak g kelas. baju banyak bertimbun, tapi still tak tahu nak pakai baju apa untuk g kelas. macam bodoh pun ada,tapi itulah hakikatnya. last-last,pakai shirt yang selalu pakai ngan tudung bibik. uknowwhat,tudung bibik adalah sangat fleksibel dan sesuai dipakai kemana-mana.

aku juga perempuan normal. bila tengok pompuan badan cantik,kaki cantik kat tv, terus set mind OHHH AKU NAK DIET LA WEH. ESOK TAKNAK MAKAN NASIK. NAK MAKAN BUAH NGAN BISKUT JE. tapi harapan tinggal harapan. impian tinggal kenangan. esok still makan banyak jugak. ayam still kena baham. lepas makan ayam, timbul keinsafan dan penyesalan tak sudah dalam diri. iskk iskk aku kan nak diet. kenapa aku makan banyak tadi.habislah..ayam yang aku makan tadi dah bersemadi dalam perut aku.tinggal nak jadi lemak je.eh takpelah, diet esok la. siyes nak diet esok. janji janji! yeahhhh... ha yela.janji meme janji. esok pun makan banyak jugak. eh, esoklah nak diet. benda ni continuously berlaku setiap hari. last sekali, aku still macam dulu.haha.

itulah aku. asyik jadi orang normal je. entah bila nak upgrade diri jadi yang lebih sempurna dan luarbiasa. study asyik nak lastminute je. kalau gempak takpe. ni alahaaaiiiii result sekangkang kera. 

 
having them is more precious than having a boyfriend

p/s : to jaja. sabar k.  cakap ngan dia, pinggan tak retak nasik tak dingin, jay tanak jaja pun ta hingin 8P

0 pewaris bangsa mengkomen: