Monday, February 7, 2011

lets kickoff! arsenal-newcastle-manu-wolves-liverpool-chelsea

yeah yeah!weekend minggu ni terasa penuh bererti bila diserikan dengan match2 TERBAIK DARI LADANG punye....walaupun aku tak melekat depan tv sepanjang match tu berlangsung,tapi aku dapat tangkap lah ape yang terjadi.hadoi ingat nak buat tutor,lab report,asignment lah bagai mase weekend tu tapi apabile alex ferguson dah melambai2 kat tv,terpaksalah akur dengan kehendak die.aduhai fergie....
------------------------------------------------------------------------------------------------------
tit tit.yang aku ingat,mase first half,arsenal lead 4-0.mase tu dah hampa gila kot.dah dapat rase dah chukoq mesti tengah melalak2 kegembiraan.uisshh ape ke hebat sangat arsenal ni sampaii bola belasah nwcastle begitu sekali.tapi at last 4-4 jugak.hambik kau.ni salah siapa?mungkin salah keeper yang maybe sakit tengkuk so tak larat nak jage bole..atau mgkin player arsenal dah mengantuk lalu diorang malas nak mendefend.haha macam2 boleh jadi en.

pengajaran 1:same lah kite sebagai student.kalau masa sem 1 dapat result oke siket,mesti sem 2 dah malas nak belajar sebab rase dah selesa.kalau sem 2 dapat oke jugak,konfem sem 3 lagiiiiiiiiiiiiiii malas nak belajar.aduhai,baik tak payah blaja mase sem 1 dulu en  -_-".same la jugak macam kite dengan keeper.kalau kita malas,senang2 je bole kalah.senang2 je bole fail.kena la rajin ok.sepandai mane pon orang tu,takdenye die jadi pandai kalau tak belajar.

dua manusia yang membanggakan kelab.ok la.persie-barton
--------------------------------------------------------------------------------------------------
next,kite usha pulak manu dan wolves.mase ni aku pandang rendah la kat wolves.bukan aku je,alex ferguson pon same.aku ikut die okayy.fergie cakap nak mantain rekod manu tanpa kalah.amboii belagak dan riak dan takbur nampak.hahahahaha.alah tu mule2 je.at last hampir menceceh air mate tengok manu kalah 2-1.sebijik gol tu pun masuk time awaaaaaaaaallllllll2 pulak tu.entah mane bisa berbie dengan rooney,aku pun tak tahu.nani sume dah semat dah,tapi striker manu agak kureng sikit.siries nani skang sangat hebat.bole mengalahkan ex aku,si CR yang bajet hebat.takpelahh

pengajaran.:haaa ni cukoq yang cakap,bukan aku cakap.tula lain kali jangan cakap besar.jangan ejek kelab lain kalau dia orang kalah.yang kita ni tak tau menang ke tak.tup tup kalah betul.kan dah malu!

doyle sangat bes!

---------------------------------------------------------------------------------------------------
ni game ketiga super semat tapi aku xdpat tengok sebab dah balik kolej.nak tengok online pun tak tahu katne.anyone bole bagitahu aku?liverpool dan chelsea.aku rasa manusia seantero alam tengok game ni sebab dia melibatkan kelab torres dan bekas kelab tores.aku tak pasti la tores main ke tak sebab aku tak tengok.rasenye dia tak main.memang antara chelsea ngan livepool,aku prefer liverpool.tup tup aku denga chelsea kalah 1-0.mase tu fikir tores je lah.ape die rasa eh?mesti macam malu gile kot...kalau aku jadi die,aku nyorok kat umah je.tanak kuar2.dah elok2 livepool bela kau,nak pulak lari2.haha takpelah.dah takdir nak buat camane en...

pengajaran 3:tanak ah cakap lebih2.kang tores baca mau kena saman seratus juta.

bangga la tu!haha

sila klik sini sini untuk usha balik highlight match2 ni.bole simpan buat kenangan eh torres;)




1 pewaris bangsa mengkomen: