Friday, January 21, 2011

beg yang super hebat

hari sabtu ini memang hari yang sungguh membosankan.jadi apa aku buat?so aku gi lah belek komputer rumah.komputer ni belum pakai windows 7.memang tak sedap lah kalau nak pakai.

belek punye belek sampai lah terjumpe gamba super cute nih.haha

beg itu memang super berguna gila sebab dye jadi pengganti beg laptop yang super hodoh.salu pakai time ari selasa sebab selasa ade koko.hhihi.tengs ah kepada makhluk yang kasi beg tu;) ejat makhluk hebat jugak.haha no point

7 pewaris bangsa mengkomen:

yaya said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

ak suke aizzat n fairuz (=

peyuz said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

ak suke yaya ngan macha.hahah.jat tiade kaitan dengan aku ye

.m.u.h.a.m.a.d.n.a.j.m.u.d.d.i.n. said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

terkennang kisah lalu ka?hahaa

peyuz said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

terkenang siket je.hua hua

Anonymous said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

ehem2..!!! tp, nape idung dier bertmpal??? ko tumbuk ke ape peyy??hehehe

peyuz said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

udin:kisah lalu ape bendenye.die clasmate aku doh

anony:brtampal sbb idung basah kot.entah dorg memang suke abiskan koyok amin

.m.u.h.a.m.a.d.n.a.j.m.u.d.d.i.n. said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

kau ni..balas komen aku ...mcm laa aku xpnah knal kau..yg p bgtw ijat tu klasmate watpe...aku bkn xtw