Sunday, October 24, 2010

kite suke awak 1

oh oke.hari itu.............

kreek!!kreek!!!kreek!!betapa laju aku mengayuh basikal ijau yang berbakul penyek dan tayar yang agak pancit di blakang.sambil menggalas beg yg penuh sarat dgn buku teks,aku mengcontinue mngayuh ke sekolah agi.jarak takla jauh mane.cume seminit kalau naek kreta.tapi sbb aku naek basikal,so agak perlahan..jam kat tangan sempat aku tgok.OIII!!!!dah pkul 7.40.matila aku!!aku tak kesal aku lambat arini,tapi aku sangat kesal sebab tak sempat beli nasik lemak kat selekoh jalan tu.aissshh.melepas gile.

smpai skola dh 7.50.aku tgok pagar skola dh tertutup.GILE mnggelabah.lalu dgn muke slumbernye aku mnolak pagar dan menyorong basikal.sempat aku usha reaksi pak guard.die tulis sumting kat buku.eh,takkan lah dye nak tulis name aku plak.bajet pengawas pulak orang tua nih.biarkann...biarkannn..

time masuk kelas,cikgu dah start ngajar.aku slumber jelah dudok sambil buat muke seposen.aku tau ckgu tak marah aku sbb aku budak pandai mase tu.cehh!skola rendah,mmgla sume org pandai..sambil ckgu ngajar kat depan,aku mewarna buku kaler2 pokemon yang adek aku beli semalam.slumber badak je aku curik dari dye.hahah.aku tak paham ape ckgu ajar.so,buatlah kerja lain....biarkann....biarkannn...

bla bla bla.lepas abes klas bm,rehat.yes!!yes!!!lapar gile!tapi,arini tak bawak nasi lemaklah.takde mood nak makan.so,aku teruskan operasi mewarna2 tadi tu.tetibe ade budak datang sambil mngulurkan seketul nasi lemak ngan skping ketas kpada aku.lepas kasi,dye pon lari.

dear fairuz,
walaupun kite tak comel macam awak,awak terimelah nasi lemak ni.saye tau awak tak bawak nasi lemak.kite tak syuke tgk awak masam2.awak makanlah ye.

iklas dari kite
p/s:awak jgn masam2 lagi ye.nnti kite bwk nasi lemak hari2;)

haishh.apesal lah si doraemon ni kasi aku nasik lemak.dye suke aku ke?eeeeeee....tak berknannye aku dgn dye nih.dhla macam doraemon.muke mcm giant pulak.aaaaaaaaaaaaa!!tapi takpelah.aku balun nasik lemak tu sorang2 kat blkg surau. 

to be continued

2 pewaris bangsa mengkomen:

Eeqa said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

mne sambungan ye??

fairuz.fairuz said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

kau nak aku smbung ke?ee.busuk doh crita aku!!