Sunday, December 18, 2011

ada aku kesah

ENTAH. aku ni asyik cakap pasal nasib engineer je. macam konfem2 je aku ni dapat jadi engineer je kan.yela, kita mana tahu nasib hidup kite. entah-entah, tengah part 7, tetiba kena paksa kahwin kan. lepas kahwin, suami tak kasi sambung belajar. tetttttttt dah takboleh jadi engineer. ataupun, kalau panjang umur, dapat belajar sampai final year, pastu rajin pulak aku nak sambung master. pastu nak phd dan sebagainya. tuptup TERjadi lecturer ( pengakuan lecturer2 aku). haha. ada aku kesah.

bila orang cakap," apesal kau ni. baru pukul 11 dah nak tidur. gilah study. esok ada test"
jawab je, "ade aku kesah"

bila orang cakap, apesal kau ni. pukul 7 dah siap mandi. pegilah tidur dulu woi.tak life ar"
 jawab je, "ade aku kesah"

 bila orang cakap,"ape kau ni.asyik pegi kelas pakai tudung bibik je.makcik gila.patutlah takde orang nak kau"
jawab je, "ade aku kesah"

 bila orang cakap, "ape kau ni.nama je bakal engineer tapi pegi kelas pakai sliper"
jawab je, "ade aku kesah"

bila orang cakap, "ape kau ni. pergi kelas tak bawak buku. asyik mintak kertas orang je"
jawab je, "ada aku kesah"

bila orang cakap,"ape kau ni. hari2 makan ayam goreng. patutlah gemuk"
jawab je, "ade aku kesah"

bila orang cakap, "apesal kau masuk palapes ni.skema sangat."

jawab je, "ade aku kesah"

bila orang cakap, "kau ni pendiam sangat la. tak ceria"
jawab je, "ade aku kesah"

bila koperal ejek, "fairuz mental...fairuz mental"
jawab je, "ade aku kesah"

bila orang cakap, "ape kau ni makan meggi. nanti bodoh"
jawab je, "ade aku kesah"

ah dahlah.penat dengan orang yang kesah.




2 pewaris bangsa mengkomen:

happycloud said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

wey, ada certain tu ambil berat.

TAPI MOSTLY SIBUK AMBIL TAHU.



HAHAHA.

kbai.

peyus said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

ye. dorang ambik berat sebab dorang sayang aku eba. kehkehh