Friday, August 26, 2011

3 DAYS LEFT FOR FASTING, AND 3 DAYS TO GO BEFORE RAYA.



masa yang aku peruntukkan untuk preparation ke u memang sikit gila. bukan sikit, memang takde masa pun. balik rumah around 10pm, rehat dan kadang2 tertidur tanpa mandi.ops sory, my bad. bangun pagi around 8am then pergi kerja lagi. memang macam ni ye jadual orang bekerja? boleh membunuh kau tahu tak.

preparation itu bukan bermaksud aku kena beli baldi, gayung, hanger baru. bukan. itu lifestyle masa baru nak masuk asrama. bila kita makin besar, duit yang kita peruntukkan untuk survive kat dunia ni pun makin besar. so pandai2 ah berjimat cermat. takpayah beli baldi baru, cekau je baldi mak kat umah tu. gayung amik saje kat toilet. kan? hidup ni simple sangat, just jangan buat dia susah. okay?

 goyang goyang yeah !



borang pendaftaran dah isi.
medical checkup dah buat.
akaun bank islam dah bukak.
ptptn dalam proses
scholarship dah mintak.
kura-kura dah kasi makan.
semua macam dah sempurna je.
ringan sikit beban kepala hotak aku.

tapi, hidup seseorang tu tak akan sempurna kalau takde masalah kan.

this is what i get from utp.

Congratulations! Your application is successful.
Programme Offered: PETROLEUM ENGINEERING

alhamdulillah.akhirnya benda yang aku idamkan satu ketika dahulu masuk dalam tangan jugak. repeat, satu ketika dahulu. bukan sekarang.everything benda yang perlu for admission aku ke uitm dah siap,yuran rm703 pun dah selamat kena telan oleh bank. takleh kuar balik dah.

so, inilah masalah yang meghantui aku sekarang. bila kita ada masalah, kita akan rasa tensyen nak mam. bila kita rasa tensyen, kita mesti rasa nak tidur. tu lah yang membuatkan aku slalu tidur tak kira tempat dan masa. time isi kuih dalam acuan pun boleh tersengguk-sengguk.

 lihat pada gambar monyet itu. ini antara penawar kepada masalah tensyen dan stress. tapi untuk makluman ramai, cara ini dikenalpasti boleh memulihkan jendul macam ikan flowerhorn tu. dijamin dahi akan kekal rata macam biasa.

kesimpulan, kalau tanak tensyen,duduk ah dalam akuarium.pergi kawan dengan ikan. makan minum semua free.takpayah nak carik.

harapan, please help me to choose the right path :) sape tolong aku bagi kiss free
muahhh

sekian, terimakasih


1 pewaris bangsa mengkomen:

happycloud said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

sorry la, aku tak boleh bantu.

tapi kau mintak bantuan Allah. Istikharah ;D

mana tahu, dapat petunjuk.

buat benda yang kau suka,itu yg penting.