Wednesday, July 6, 2011

every people have their own fav

macam semua orang tahu, sekarang demam korea memang dahsyat melanda negara kita. bukan setakat remaja-remaja macam kita je tengok korea ni, even nenek 7o tahun dan budak 3 tahun tengok jugak tau. adik-adik aku pun separuh gila dengan korea. setakat lagu 'hands up' by 2pm, dah ada kat hujung jari sister aku yang 4 tahun tu. salah ke mereka ni meminati korea? aku rasa tak salah pun. asalkan dunia dan akhirat seimbang. tu yang mak aku pesan tiap hari.


aku minat korea? boleh tahanlah. setakat drama lee minho, rain tu semua dah khatam dah. macamane aku minat korea, macam tu jugaklah lelaki minat nora elena dan cinta melody. am I right?

bukak je blog orang, major ada widget muka artis korea kat tepi-tepi tu. atau paling melarat pun, dia buat jadi header besar gedabak. terpulang lah kepada diri masing-masing nak minat sape lah kan. aku tak kisah pun.

tetiba teringat kepada seorang friend laki kat facebook yang tak puas hati disebabkan ramai girls jadikan artis korea sebagai default picture. katanya dah takde muka sangat ke smpai perlu meletakkan artis korea sebagai DP. ooh teruknya lelaki ini kerana terserlah keloserannya di situ. everyone have their own fav la. jangan lah persoalkan. mungkin dia jeles muka dia tak cute macam orang korea.

atau mungkin dia kasihan dan sedih sebab artis malaysia kurang dimartabatkan oleh orang sendiri. kurang menonjol lah kata orang. owh mungkin sekarang ni kita selalu nampak hee chul, yunho, yoochun, taemin jadi DP. tak lama lagi, mungkin jehan miskin, nasir bilal khan dan man belon pun turut serta menjadi DP for girls. mungkinnnn lah kotttt

and this is one of my besties entry about k pop. take a look okay.kpop fan


0 pewaris bangsa mengkomen: