Tuesday, May 17, 2011

sweet

sampai sekarang ada lagi kes pasal perempuan kena bawak lari gi lombok. dahlah lari tak bagitau mak bapak, pastu mesti produce banyak anak-anak sekali. bila dah susah, suami lari, anak dah empat lima, baru nak sedih2 mintak nak jumpe mak ayah. macam-macam lah.


biadapkan aku cakap kasar-kasar macam tu. eh, aku saja je meluahkan pandangan aku.


HAHA. kerja 12 jam sehari, membuatkan aku terpaksa tidur awal. KEJE APE? alaaa. keje biase-biase je. janji duit masuk. kalau aku tak kerja, sape nak bayar perfume aku, kasut nike, hard disk ngan xperia aku? mintak kat mak bapak? oh memang taklahh. apa barang pakai duit orang.


bila keje, macam2 orang kite akan jumpe. maybe kau akan jumpe dua tiga pakcik cina yang datang kedai semata-mata nak usha kau. maybe juga kau akan jumpa orang beli barang harga rm50.10 je, tapi still nak pakai credit card. and maybe kau akan bergaul dan berkawan dengan budak-budak oversea.


oversea? eerrr I mean, pekerja lain dari myanmar macam tempat aku kerja. semua memang baik. handsome. kuat kerja. tough. sweet. caring.


dan aku takut, satu hari nanti aku pulak dibawa lari pergi myanmar.







1 pewaris bangsa mengkomen:

Miss Mus said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

awk, cane nk letak ' u might also like' tu? da tkn linkwithin, tp then xkuar gmba.. bahase melayu lak tu..