Tuesday, May 3, 2011

dalam botol

hari ini aku terpaksa bangun awal selepas dipaksa mencari kerja oleh sahabat aku. kalau tak terpaksa, aku takkan bangun weh.bila fikir balik yang aku ni tengah aim nak beli handphone baru,kena la bangun jugak kan. aish mana la semangat peneraju bangsa yang aku terapkan dalam diri aku setiap hari ni -,-"

rasanya aku ada tinggal no handphone kat 10 kedai. harap-harap kena la satu. aku punya la mengharap guardian nak ambik aku keja sebab nanti kat situ boleh lah aku main mekap kan. datang awal di pagi hari pastu pakai mekap tester yang dia display tu. so, u see ada penjimatan duit di situ. senanglah nak beli handphone baru.

tapi yang malangnya dia nak pekerja laki sahaja di situ. tettt HAMPA nye! terkubur impian aku nak handphone baru di situ. lantas aku pegi kat tempat lain. mintak lagi. dan tettt dia nak pekerja lelaki jugak. double hampa di situ. tanpa aku sedari, hati aku berkata 'apesallah aku ni bukan laki'. teruk kan aku tak bersyukur. astaghfirullah

dan yang paling sakit hati, dia taknak pekerja pompuan tapi dia pakai pekerja ...dalam botol kat situ. babun sakit hati aku #@%^$^%. elok lah tu awak hentak-hentak kaki buat suara kucing ngawan kat situ. dahlahh kat dagu ada bekas cukur.padan muka takde sape nak beli barang kat awak

weh, ...dalam botol maksudnye separa lelaki separa perempuan tau



hamek kau nyahh. hamekkk







8 pewaris bangsa mengkomen:

aiman rashidd said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

HAMEKKKKKKKKKKKKK KAU !! peyuz cari lah pasaraya ke , ok jugak !! tak pun 7e lagi masyukk .

kau nak beli hp apa ?

zayed said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

blog peyuz penuh dengan kelucuan

p.e.y.u.z. said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

@aiman rashidd 7e pon dah usha tadi.dia nak laki jugak.btw tadi kedai samsung berminat nak amik aku.aku pun nak beli samsung wave.senang la nanti

p.e.y.u.z. said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

@zayed haha aku memang suke berlucu-lucuan ni.kalau tak lucu nanti aku tak hepi.kau pun lagi lucu zaid

ciksyeqa said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

keje ngan aku je lah pey..

p.e.y.u.z. said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

@ciksyeqa wauuu keja ape syeq? seriusly aku tga tunggu call dari orang2 yang nak kasi aku keja

yaya said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

booo,huduh betul nyah kau pey!

p.e.y.u.z. said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

@yaya ni lah nyah pujaan lelaki2 kacak.ganteng gila nyah ni! jambu suwittttttttt