Saturday, March 5, 2011

Lafazkan kalimah cintamu----ah!! Sedihnya!!

hari ni hari ahad. biasanya mesti la nak bangun pagi pukul 11.00 en. tak masyuk ah bangun awal awal! takde life do! hua hua

aku suka je tengok orang susun novel banyak-banyak dalam almari. macam semat je. lepas tu aku jeles lantas aku terus beli novel banyak-banyak jugak. tapi malangnya, aku tak baca langsung novel-novel tu do! memang..memang aku suka buang duit ke arah yang takberfaedah. jangan ikut aku ok.

aku tak nak baca novel aku, tapi aku nak baca novel orang. ok kepada sesiapa yang dah lame tak nangis, sila pastikan korang baca novel ni. novel ni jugak disarankan kepada lelaki-lelaki yang ego tahap dewa punya. aku nak tengok korang leleh ke tak. memang berbaloi ah korang baca novel yang mukasurat dia 800++ ni. 

memang sejujur-jujurnya aku cakap, novel ni buat aku nangis berkali-kali. eh salah, bukan berkali-kali, tapi berbelas-belas kali. bukan nangis biasa yang boleh tutup-tutup dengan bantal, tapi dah sampai tahap bunyi kuat-kuat. bapak lah tak macho aku ni do.

aku taknak ah cerita sinopsis dia. tak surprise ah. beli sendiri, baca sendiri, nangis sendiri. 

2 pewaris bangsa mengkomen:

Mr. Swift said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

erk 800ms? -.-

*brape tahun mase nak habiskan tu? HAHAHA

peyuz said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

try lah mr swift bace.mesti setahun pun tak habis-habis.sape yang rajin je boleh habiskan dalam masa sehari.