Tuesday, March 1, 2011

aku nak pakai kereta besar besar. tak main lah kancil kancil doh


assalamualaikum. tadi masa nak lintas jalan lepas balik dari kelas, ada seorang lelaki yang macam hot, pakai jaket kulit, kasut but, helmet semat bermotor besar gedabak dan kilat-kilat melintas depan aku. fuhhh dub dab dub dab kata jantung aku. semat doh! kau orang tak rasa benda tuh semat ke pastu dia kenyit mata kat aku lagi. eceh! terperasan di situ. rasanya dah banyak kali dia muncul tanpa disangka-sangka. macam hensem je.


       maybe figura dia macam ni lebih kurang. abaikan umur dan kedut kedut abang ni ;)

bukan itu yang aku nak cerita pon.takde kena mengena langsung. ce cite ce cite. aku nak cakap pasal kereta lah.

biasanya kalau aku nampak kereta lalu depan aku, mesti aku akan usha siapa driver dia. nak tengok laki ke pompuan. kalau keta kecik, pemandu dia perempuan macam ok lah. boleh diterima ramai. tapi kalau keta kecik, pemandu dia laki macam tak syok je. kalau aku, aku reject je. awak tu laki, pakai lah keta besa besa. baru lah macho doh. tapi kalau anda seorang student yang masih belum mampu, itu dimaafkan. nanti dah kerja, awak pakai kereta besar besar tau. saya tunggu.


macam tu jugak lah dengan aku. aku nak nampak macho saje. sebab tu aku idam idamkan kereta kereta besar. tapi bukan bas lah. ce cite ce cite.


nampak gaye cam mahal je en..tapi dah name pon bmw, konfom konfom la mahal

  honda CRV yang macam best. siyes macam best. lagipun dalam family aku takde siape yg pakai honda lagi.



haha yang ni macam kelakar. ford raptor nama die. tapi yang slack nye ada tempat letak barang pulak kat belakang. aku nak letak apa nanti doh. oh maybe berguna bila anak aku dah masuk asrama.banyak barang la katakann..



ford escape. tapi macam takde ciri-ciri keperempuanan je kat kereta ni. maybe aku boleh tukar cat die jadi kaler pink. baru ar cute + ayu gitu!


                                                  mitsubishi asx. 




alah belajar tak habis dah berangan nak pakai kereta besar besar. ooohhoooit, berangan itu penting tau. tanpa angan angan , maka tiadalah cita cita. siryes aku cakap. nak pakai keta macam ni bukan senang doh. gaji kena beribu riban baru boleh bayar. kalau boleh aku nak bayar cash. cewwaah berangan lagi. takpe angan angan itu penting *lagi sekali. 


ape barang pakai kancil je doh (nada berlagak). haha. kalah la abang abang aku nanti.setakat pakai neo, apa barang. neo tu aku pakai bawak gi kebun je lah (nada yang sangatt berlagak). ayah aku cakap, kalau nak beli kereta, beli yang besar besar terus. ni demi kebaikan anak anak kau. ini ayah aku yang cakap ok.


ok kepada mamat2 hot kat luar. sapa sapa teringin nak pakai keta besaaq, meh kahwin dengan aku. ok, yang ni gurau je.



0 pewaris bangsa mengkomen: