Saturday, February 26, 2011

tidak pernah dan tidak akan suka langsung pada harry potteh

hari ini bangun lebih awal dari biasa. pukul 9.15. nasib baik weekend. biasa lah students life. memang takkan pernah nak bangun awalnye.


biasalah students life. memang suka sangat tengok movie. kalau kolej jauh dari wayang, cukuplah sekadar mendownload saje. tak perlu susah-susah nak beratur panjang beli tiket. tak payah mandi pon boleh. tak payah nak kuarkan duit. cukup sedap bila dapat tengok movie smbil cicah biskut dalam milo.


sekarang ni aku habiskan masa aku untuk khatamkan movie2 thriller dengan aksi je. aku baru sedar sekarang yang movie2 cinta yang aku tengok tak pernah bagi aku faedah.  tak pernah. dapat tengok farid kamil pegang2 perempuan lain ada lah. 












 haha banyak tak terkira lah. sangat kagum dengan kehebatan maker movie2 macam ni. teringin sangatttt nak belajar.


tapi berbalik pada tajuk,aku tak akan dan tak pernah akan suka harry potteh. kalau baca buku dia pun aku baca page depan je. crite itu tak menarik langsung. tak menarik bagi aku ah, bagi korang tak tau ah. ku tau crite tu hebat tapi aku tak akan suka dia.



2 pewaris bangsa mengkomen:

Norashikin Abdullah said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

kite serupa..hehe

peyuz said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

daripada tengol harry poter baik tgok sinchan kan.haha