Wednesday, March 23, 2011

aku makan aiskrim murah je. aku tak mampu macam kau.

ketika aku sedang menikmati aiskrim malaysia yang cuma berharga 30posen, terdapat sekawan gadis yang melewati aku. aku tengok betapa megahnya mereka menjilat-jilat aiskrim cornetto dan paddle pop di tangan. entah tak semena-semena, aku terdengar satu suara sumbang berkata.

'eleh. dia setakat makan eskrem murah je. tengok kita makan aiskrim mahal'
aaaaaa aiskrim malaysiaa!! my feverettt!

bagus betul. dia mengumpat betul-betul kat depan muka aku. setakat makan cornetto pon bising. lain lah kalau makan haagen dasz. barulah aku nak jeles tahap dewa punya. berlagak!

tulah manusia sekarang. materialistik tak bertempat. makan aiskrim murah pon kena ejek. tengok lah nanti. aku tunggu kau tepi peti ais aiskrim tu. kalau aku nampak kau beli aiskrim tu, aku jerit kuat-kuat. bagitau sume orang kau makan aiskrim murah. haha(gelak evil)

9 pewaris bangsa mengkomen:

Nurfarihanim said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

hahaha. apelah, makan aiskrim pon nak mngejek. ish3

p.e.y.u.z. said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

biaselah manusia.muut nak berbunyik je

nemesis3891 said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

hahahaha peyuz peyuz....sengal tul..

aiman rashidd said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

panjang nya ais krim :D:D:D:D HAHAA

Norashikin Abdullah said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

wush dulu suke tumbuk2 kt dinding dulu..bg hncur bru mkn..suke milo

p.e.y.u.z. said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

abrar,kalau aku sengal,kau sepuluh kali lagi sengal!

kau nak cakap ape mannn??

ekin, kite hancurkan icecream pong je ;)

hilmi said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

ais krim jadi isu? hehehe

faiz@jawe@teng said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

td umi payong aku, napi anis ngan bapak cornetto..ahahahah..rugi ko xikot g kenduri kt johor td..hehehehe..

p.e.y.u.z. said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

eleh.kau tanak amik aku.kenapa aku selalu terpinggir ha?