Thursday, January 6, 2011

diari kite;)

hoho bila bukak blog,tajuk entry sume orang pasal 2011,2011,2011...takde sape nak cakap pasal 2010 ke?aku pun taknak cakap.let bygone be bygone.jangan diungkit perkara yang dah berlaku

ok nampaknye sudah termerepek siket sebab tengah tensyen.mggu depan pekse mid sem.eleh midsem je,bukannye final pun.stakat pekse satu jam sehari.ape barang.!ok kata2 tersebut dipetik dari mulut seorang pelajar yang bajet terer.kalau aku study skarang,nntii mggu depan dah terlupa.baik aku stdy mggu depan.oh tidak senonohnye perangai peneraju bangsa (-_______-)

aku baru balik dari amik borang untuk main pingpong tadi.ceh aku memang muka tak malu.tak hebat tapi nak masuk jugak.aku baru je blajar pingpong ni sejak sebulan yang lalu.dulu mase kecik2,aku buat bat pingpong kat rumah tu jadi pemukul lalat je.nak main,tapi manede meja pingpong kat umah.kalau ade pun,bukan reti main.hoohoo dekat matrik ni aku bukan saje belajar cara nak belajar scare MESRA,CEPAT DAN BETUL,tapi aku jugak belajar main pukul pingpong tau.haha(bunyi macam budak batak je) (^^,)

##################################################################################

korang sume penah ade diari tak?biasenye perempuan ade doh.kaler pink,bunga2,pastu ade kunci mangga ah kat diari tu.oh itu sumpah masa zaman darjah2 dulu.bile bukak first page,mesti ada tulis

JANGAN BACA
NANTI DAPAT DOSA
ALLAH MARAH


pinjam gambar dar blog orang.terima kasih;)

menipu lah kalau korang2 yang ade diari mase kecik2 tak tulis benda alah ni.common kot.....ape ar yang aku tulis kat diari tu?hum biasenye aku tulis pasal budak laki yang aku suke...hihi (aku cakap budak,bukan jejaka).contoh ayat diari aku adalah macam kat bawah

  • hari ni kite cepat2 pergi kantin sebab irfan jage line kat kantin lah.pastu tadi kite bawak nasi goreng yang mak masak banyak2 sebab nak kasi dye jugak.die makan comot tapi takpe.kite suke ;)
  • ari ni time pj kite main skipping.sebab kaki kite panjang,kite lompat la tinggi2.irfan yang tengah main bola pun bole brhenti main bila tengok keCUTEan kite brmain getah.hehe malu laaa
  • tadi sarah kasi kite surat.sarah cakap sarah benci kite sebab irfan rapat dengan kite.sarah  kate dia taknak kawan dengan kite dah.pastuu kite tunjuk surat tu kat irfan.kite nanges.tapi nasib baik irfan pujuk kite.bes nyeee
  • arini dapat surat lagi dari sarah sebab sarah sangatttttttttt benci kat kite.irfan jadi ketua pengawas,kite jdi pnolong ktue pngawas.sarah sangat jeles sebab ckgu xlntik dye jadi papepon.dye cume dpt jadi pengawas yg tukang bunyikan loceng rehat je.padan muke sarah!
humm rasenye aku ade 4 ketul diari je mase dulu.diari tu sume aku letak dalam laci bilik.takkanlah nak bawak sekolah.matilah kalau ade orang baca....lpastu bile masuk fom one kat sbpi rawang,dah tak tulis diari sangat sebab dah malass.hehe teruk en...

uuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!tapi sakit hati gile!!bile balik rumah je,tengok diari2 dalam laci tu sume hilang.aaa mane pegi.bile carik2,rupenye ade dalam beg sekolah adik.bile bukak diari tu,dah ade jalan kerja matematik,lukisan2 kartun,karangan english,nota ceramah la bagai.siap ade tandatangan cikgu lagi.angin gila!!!pastu terus marah adik gila2 sampai diorang nangis.padan muka!

korang ade diari tak?korg tulis ape dlm diari tu?hehe

2 pewaris bangsa mengkomen:

nemesis3891 said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

comelnye peuz! hahahaha....

pesan ayah aku, diari utk merancang masa depan, bukan kenang masa lalu.

Norashikin Abdullah said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

waaa kire ok gak tuh..pndai men ping pong..ekin main dr dulu ..x penah lepas2..haha