Saturday, November 20, 2010

disebabkan masalah tidak boleh mengepost entri menggunakan laptop sendiri,terpaksalah ku meminjam laptop sahabat lain.wahwahwah.nampaknya,raya aidiladha kali ni dekat kolej saja lah.even dekat kolej,tapi meriah lah.pagi2 bangun pegi solat sunat,pastu balek bilik dengan muka kebulurrrr.memandangkan cafe semua tutup,so rommy2 sekalian ajak buat sarapan segera.bihun segera,nescafe segera,biskut segera dan sebagainya.nak taknak terpaksa telan sebab memang sudah kebulur tahap cipan dah

dan raya ni jugaklah,aku ringan2 kan tulang,sinsing lengan tolong melapah lembu.walaupun baju kurung masih tersarung rapi pada badan,tapi apa aku kesah.lalu ku keluarkan skill melapah yang ada.hebat nya!nasiib baik aku takbwak kamera.kalau tak dah lame aku upload gamba..

nampaknya family2 kat rumah merindui kepulangan aku.dari kolej aku boleh denga esak tangis mak dan ayah aku(bajet2).hoho.ape apepun selamat hari raya aidiladha ye semua orang;))

1 pewaris bangsa mengkomen:

atEyn mIer@ said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

2 ar..aku ajak dtg umah mkn daging lmbu tamau..padan muke kebulurr..hahahaha!!