Friday, July 16, 2010

hidup mesti diteruskann

skarang ni tengah prepare utk presentation agame.aishh!!malasnye!!!humm.memang aku pemalas.blaja malas,wt tutor pon malas,dtg kuliah lmbat.memang aku mcm tu dari dulu.sume malas.cume rajin time makan ngn tidur je..yeaa!!yg tu aku suke.

tadi baru je selesai majlis watikah JPP kt sini.ape yg boleh ku komen,memang jauh beza giler ar majlis tu dgn majls kt skolah dlu.klu dulu,nk rehearsel tu beribu kali smpai lewat mlm.dewan hias lawa2.sume yg nk dpt watikah tu muke cam excited(eh,aku tak.time ikrar aku skip.hahahahah).lpastu,ckgu mai ske bebel2.byk btul masalah.eh,bukan cikgu mai.umi laa.tapi kt sini,aku tak tau pon arini ade watikah.tetibe kne dtg dewan.nak tak nak,kne lah pegi sbb dye amek khadiran.dgn muke innocent,aku mnyarung crocs ku lalu mlangkah ke dewan tanpe mmbutangkan tudung.SLEBET!!

haha.pstu kt dewan kne dok bersila plak.emm.majlis mcm dh xformal.lcturer plak dok bersepah tepi2 dewan.sian lcturer.VIP pn xde.timb pengarah ade la.pstu org2 yg dok atas pntas sume xnmpak sbb kene tutup ngn slide ngn projctor. .ksian giler..emm.time nilah aku tringatkan kt skolah lame aku tu yg sgt berprotokol.sgt2 brprotokol klu nk bnding kt sini.dulu aku xsuke ikut praturan,even aku tau praturan tu lah yang mmbuatkan aku mnjadi seorang ORANG,bkn binatang.tetibe tringat jugak kat kak ina yg sudi mengejar2 ktorang yg skip zadunnisa'.haha

ala beb.kite xde cite lah.nati len kali ye

0 pewaris bangsa mengkomen: