Thursday, May 27, 2010

huhuk.eh,ape aku nak buat ni,,,aku xblaja ke...tutorial sume berlambak lagi yang tak siap.boleplakaku lepak depan lptop.mampos ar.lepas ni bole buat en.huhuhu

assalamualaikum semue.skang pukol 12,37 malam.aku baru je sampai umah kol 11.30 tadi.penat cam siot.lapa nak mampos.sampai  taklarat nak berjalan.namun,ku gagahkan diri untuk menapak di atas bumi yang fana ini demi mencari sesuap nasi.ahhh.mengarut la semua ni,

1.kawan2
ape yang aku nak simpulkan di sini adalah,aku gembira dgn kehidupan baru kat KMS.walaupun rase sangat panas,kering,dan gersang,aku pasti akan teringat kepanasan api neraka yg sgat panas itu,bersyukur jelah dgan ape yang Allah dah kurniakan.jangan nak komen2.huhu...praktikum aku pon bes.F2P1.kat situlah aku kenal naseef,luqman,wani,mas,syawal[padahal dah lame kenal],kimi,muke mcm zulhuzaimy,thundercat,,ramai lah...time kuliah pakai labcoat sebab xtahan sejuk.pastu,ramai org cakap aku ngan syawal kembar,tah pape tah.gigilaen,mate laen,takde yg same pon..kat sini  jugak slalu lepak2 dengan budak2 sepintar.kerja dorang tu memberas je.tah pape tah.sedap sangat ke beras tu,,mlam2 pon salu dok kat msjid.blaja same2 ngan dorang.tapi aku tak boleh blaja kalu dok depan anjang,anjang tu kejenye merenung orang.bile dah kene bebel,baru la nak blaja...hahahha.aku teringin nak rapat ngan budak pompuan KMS yang laen,tapi dorang sume suke wat bodoh bile aku cube berbaik or wat lawak bodoh depan dorang.knape ar?hodoh sgt ke muke aku smpai dorg xnak layan aku,,,isk isk isk..

2.kalau pasal makan,
major makanan yang aku salu oder macam nasik goreng,nasikpataya,rase dye kureng.rase macam nasik gaul2 ngan kicap dalam besen.tapi,sebab lapa sangat,bedal saje laa.lalat kat sini pon banyak,time bratur nak beli makann,lalat2 tupon ikot skali.lalat paling liar adalah kat cafe carina,orang dah jentik2pon tak nak terbang,siot betol.lalat tu dah macam kucing plak aku tengok.manja sangat.yek2

3,belajar
so far so good,ok lah.sebab baru dok kejap je kat sini.blaja conjugate,surd,argand,entah amende2 tah ni.tutorial,kuliah,praktikal,study grup.huhuhuhu

dah2.aku  menaip sambil trsengguk2 ni,babai

1 pewaris bangsa mengkomen:

alief_kaizer said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

ko ngn syawal kembar...haha lawak ....
cm ne kan dorg mncari kesmaan korg....
x pe peyuz.. jap lg berkawan la tu... baru berapa minggu je kt sne... lg2 depa tu kebykkan bukan dk asrama , smue wat hal sendri...

berjela2 aku tulis...gudluck peyuz...~