Wednesday, May 5, 2010

babai sumer ;)

hari ni dah hari kamis.esok jumaat.lusa sabtu.tulat ahad.esok kepada tulat adalah isnin..

IsniN???
siot tol.dah kena daftar matrik.dah xbole nak maen fb lepas bangun pagi.dah xbole maen fb sblom tido.dah xbole tgk tv sesuke hati.dah xbole tlong mak masak.dah xbole maen ngan kucing.dah xbole nak drive sesuke hati.dah xbole nak bosan2...uuuuuuu,dah besar jgak la aku nih..

konpem ke ak msuk matrik ni?entahla..hangat2 taik kucing je.dulu ak xtau pon ape ni matrik..tapi skang aku dah nak masok matrik.kat sane nak jadi nerd ke,nak jadi sedang2 ke,nak jadi nakal ke...tidak ku tahu..sape ar budak pompuan yg masok sane?yang aku tau syawal.ade nora kot.ade ood jgak kot.ade tasha jgak kot.entahla...

tapi,kalau aku dapat asasi tu balek mcm mane?nak kene blah dari mtrik ke?entah...nanti aku pike...

malasnye lah nak blaja balek.....
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....aku sorang je kot yang malas.korang sume semngat.entahla..matrik setahun..ala,setahun je pon.hahahha..

k sumer,doakan aku berjaya d dunia dn akhirat.nanti jenguk2 la kami di sane..

tapi en,even kalu kite cemerlang sangat kat dunie,macam mane dengan kecemerlangan kite kat akhirat en..ampunkan dosa2 kami YA ALLAH



1 pewaris bangsa mengkomen:

nemesis3891 said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

sume malas la peypey...haha