Thursday, December 2, 2010

perempuan cantik dan tak cantik

1-orang selalu rasa perempuan cantik tu berperangai lembut,ayu,leleh,pandai,menawan..
dan orang pun selalu rasa perempuan tak cantik busuk,kurang pandai,pengotor,ganas...

2-orang selalu pilih perempuan cantik jadi AJK kelab
dan orang juga selalu buat bodoh kat perempuan yang tak cantik masa mesyuarat kelab

3-orang berebut2 nak perempuan cantik jadi awek dia
dan orang juga selalu kutuk2 perempuan tak cantik ni tak laku

4-orang selalu pandang perempuan cantik yang lalu sebelah diorang sampai tak berkelip mata
dan orang juga selalu anggap erempuan tak cantik yang lalu sebelah diorang macam lalat dan lipas yang melintas

5-perempuan cantik tak pernah kena denda kalau lambat masuk kelas,
tapi perempuan tak cantik selalu kena denda even lamabat sesaat.

6-perempuan cantik selalu dimaafkan kalau dia buat salah
tapi kalau perempuan tak cantik buat salah,bukan setakat taknak maafkan,tengok muka pun taknak

7-perempuan cantik selalu rasa diri dia hot,laki sume beratur nak jadi pakwe
tapi perempuan tak cantik selalu rasa dia takkan kahwin sampai tuasebab takde laki nak kat dia

8-perempuan cantik tak akan dipersalahkan kalau dapat pointer rendah,
tapi perempuan tak cantik selalu kena kutuk kalu pointer rendh.orang cakap,dahla tak cantik,bodo* pulak tu

9-cikgu2 lebih berminat nak ajar budak perempuan yang cantik dari mengajar budak yang tak cantik

10-perempuan cantik femes sebab kecantikannya
perempuan tak cantik pun femes dengan kehodohannya

Allah cipta semua benda kat dunia ni sama je tarafnya.perempuan tak cantik dan perempuan cantik ni sama je value dia.cuma manusia je yang pandai2 buat taraf sendiri.dan dunia lebih memihak kepada perempuan yang cantik.   

(sabar jelah ye peyuz.walaupun kau tak cantik,tapi kau baik;)

*perasaan hari ini:amboi kau!!muke je cantik tapi peragai macam hape je.kau gunakan aku bila kau nak je.macam ni ke kawan.SELFISH!

10 pewaris bangsa mengkomen:

aminzanudin said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

spe kate peyuz xcntek??? sume org ade kecantikan mereke sendiri...

fairuz.fairuz said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

ala amin cantek.

aku sakit hati doh kalau budak muka cantik hati busuk

عدوية از-زهرا said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

peyuz yg cantik:)

gha great said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

yus sape kata kau tak cantik? meh aku sekeh kepala diaaaa

Suhaimi Kassim said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

muka comel perangai biar molek...he..he

fairuz.fairuz said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

adawiyah:tapi aku takleh lawan keVOGUEan kau.hoho.tau ar 4 flat

jiha:aku hodoh sgt ye wey?kuarg ajar sape yg kutuk aku tu

en.suhaimi:aah.betul2.setuju2.

fariha said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

peyuz cantek.

fairuz.fairuz said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

anem laaaaggi cantik.sebab tu uden jatuh hati.hihi,geli gle

haha.sebab aku buat statement "peyuz tak cantik" kat atas tu,semua orang nak cakap aku cantik doh skarang.

cuba bayangkan kalau aku cakap "peyuz cantik dan baik",mesti lepastu korang semua cakap aku hodoh.harharhar

Cik Su said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

haha..setuju sangat

Anonymous said... Best Blogger Tips[Balas balik]Best Blogger Templates

sape kate ko cantik?